torstai 24. toukokuuta 2012

REDKEN smooth down butter treat


Hetihän tätä oli päästävä testaamaan. Odotukset oli korkealla, koska olin kuullut tästä hyvää. Toisaalta olin realistinen, sillä mikään tähänastisista hoitoaineista ei ole saanut siloitettua tätä hevosenhäntälettiäni vaan olen pesun jälkeen joutunut tuhlaamaan liian monta pumppausta silkkitippoja, hoitavia öljyjä sekä suihkimaan kosteutta! Mutta vastasiko tämä tuote odotuksiani? Oi kyllä!! Annoin vaikuttaa tuotteen vain 5 minuuttia ja jo siinä ajassa tunsin kuinka karhea piiskani alkoi pehmentyä butterin vaikutuksesta. Koostumus ei ollut niin paksu kuin olin ajatellut, mutta se hoiti hommansa hyvin, joten riittänee minulle. Suihkun jälkeen föönasin tukan (lisäsin lämpösuojaa ainoastaan) ja sen jälkeen olenkin vain hivellyt pehmoisia hiuksiani. Tämä kiilasi heti mun hiustuotteiden top5:seen (ja voin kertoa, että testattuja tuotteita on _paljon_), aivan ylivoimainen hoitis hiuksille. En halua enää koskeakaan muihin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti