perjantai 18. toukokuuta 2012

Blogi

"Mitään blogia ala kirjottaa, ei se oo mun juttu, en varmaaa-naa. Ikinä. En halua paljastaa itsestäni mitään kenellekään, en varmaankaan osaisi kirjottaa saati kuvata mitään kivaa. En halua perustaa blogia, keskityn vain niiden lukemiseen." -Riina, pari viikkoa sitten. Blogit ovat hyvinkin osa mun elämää. Luen päivittäin seuraamieni blogien päivitykset. Olen aloittanut blogien lukemisen jo hyvin kauan sitten, silloin, kun Elin Kling ei ollut vielä suuri stara. Silloin, kun Suomessa oli muutama muotiin viittava blogi. Ja minä, minä herään vasta nyt tähän itse touhuun.


Miksi haluan kirjoittaa blogia? No, ensinnäkin, tämä oli hyvin nopea päähänpisto ja kuten tapanani on, toteutan ne heti, ettei jää kaivertamaan. Tämän pystyy ehkä vielä peruuttamaan, mikäli ei tunnukaan oikealta, vai? Rakastan kuitenkin paljon shoppailua ja vaatteita, ja kieltämättä siinä on viehätyksensä hypistellä ja esitellä niitä poikaystävälle, niin miksen sitten esittelisi niitä blogissani ja jakaisi juttuja niitä kiinnostavien henkilöiden kanssa? Olen myös kosmetiikkafriikki jo pelkästään työni ja opintojeni puolesta, joten palan halusta kirjottaa juttuja kauneudenhoidosta (ihan vaikka omaksi ilokseni). Lisäksi, en ole saanut mahdollisuutta ikuistaa kivoja hetkiä piiitkään aikaan, sillä en ole omistanut kameraa kahteen (!!) vuoteen entisen hajottua. Nyt olen saanut kuitenkin lahjaksi kameran, jonka käyttöä en todellakaan hallitse (esimerkkinä tästä se, kun yritin eilen ottaa kuvia valmistamastani sushiateriasta, mutta en saanut kameraa tarkentamaan sitten ollenkaan. Tänään poikaystäväni antoi pikakurssin kuvaamiseen ja selvisi, että olin pyöritellyt zoomia edestakasin, en suinkaan sitä manuaalitarkennusta. Tai mikä onkaan. Heh!). No... olen ajatellut kuitenkin ottaa tavoitteekseni opetella tuota kameran käyttöä nyt kesällä, joten ehkä samalla motivoidun ottamaan kuvia blogiini. Minun blogiini. Edelleen tuo ajatus kuulostaa hurjalta.



Kuka täällä sitten kirjoittaa? Blogin nimi Rinkys, on sekoitus kokonimestäni ja mielestäni ihan sopiva nimi tälle mun hömppäblogilleni. Olen muuttanut Helsinkiin juuri, jostain päin Turkua, sitä ennen jostain paljon pohjoisemmasta. ;) Ja oi kyllä, olen rakastunut Helsinkiin ihan täysin, tänne tahdon jäädä. Helsinki ei ole täysin vieras mesta, mutta paljon nähtävää riittää ja olen erittäin innoissani tulevasta kesästä!! Asun täällä poikaystäväni ja koirani kanssa, opiskelen ja teen töitä kosmetiikan parissa.

Tyylini, se on vaihteleva; joskus huomiota herättävä, joskus mitäänsanomaton. En ole jämähtänyt mihinkään tiettyyn tyyliin, mutta niitteihin, nahkaan ja consseihin en kyllästy ikinä! Muuntautumishalu ei näy pelkästään vaatteissa vaan esimerkiksi hiustyylissä; tässä puolen vuoden sisään on ollut tummanruskeat, punaiset, liukuvärjätyt sekä nyt blondit hiukset. Muuton yhteydessä taas myin kaikki huonekaluni pois, koska olin esimerkiksi alkanut vihata tv-tasoja ja sohvia. En tiedä löydänkö koskaan sisustusta, jota jaksaisin rakastaa kauemmin kuin vuoden? Tai tyyliä? Tämän takia pukeutumiseni noudattaa melkeimpä kaavaa "määrä korvaa laadun" (siellä jotkut pyörittelee silmiään, niin minäkin!), sillä en koe järkeväksi ostaa kalliita vaatteita, jotka saatan myydä hyvin pian kirpparilla pois. Ehkä sitten jonain päivänä, kun olen löytänyt jonkinlaisen kultaisen keskitien tyylilleni.




Noh, joka tapauksessa, tervetuloa seuraamaan kirjavaa pukeutumistani ja toivottavasti hauskoja juttujani! Haluan välittää blogillani positiivista energiaa ja hyvää mieltä kaikille, siitä on hyvä lähteä. Hyvää yötä!

Terveisin Kameleontti-Rinky

Ps. Jos vaihtaisin blogin nimen sittenkin!


Kuvituksena toimii vähän vanhemmat webkamerakuvat. En ole saanut kuvattua itseäni vielä blondina.
         

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti