keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Aurinkoa

Blogi hiljeni heti alkuunsa, sillä viimeiset neljä päivää on kulunu tällasissa merkeissä.


Siis jessus mitkä ilmat! Nyt kun olen lomalla, heittäydyn auringon alle aina heti kun se vain suvaitsee näyttäytyä. Kuvat on meidän kotihuudeilta. Oltiin myös parina päivänä Lenininpuistossa ruskettumassa, mutta en tajunnut ottaa sieltä kuvia.


Uusimpia kosmetiikkahankintoja. Kerrankin jotain muuta kuin meikkiä. Tosin ei nuo IR-tuotteetkaan kauhean epätavallisia mun kohdalla ole. Mitään näistä en ole aiemmin testannut, koska mulla on tapana vaihdella tuotteita. Aion kyllä heti testattuani kertoa kokemuksista! Tota Redkenin tehohoitoa odotan todella paljon, itseasiassa päätin jo aiemmin, etten pese hiuksiani ennen kuin saan sen käsiini, koska pidennyshiukseni alkavat olla sen verran hamppua ettei siihen normihoitikset auta. Rusketustuotteiden testaamisesta en osaa sanoa, tällä hetkellä ei ole tarvetta. Tällä auringonottotahdilla olen kohta kahvipapu. Olen ottanut tänä kesänä enemmän aurinkoa kuin kahtena edellisenä yhteensä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti