perjantai 25. toukokuuta 2012

Blondi

Tällaista tänään. Vihdoinkin jaksoin ottaa kuvia itsestäni ennen kaupungille lähtöä. Ja kuten näkyy, olen pro-kuvaaja. Huom. pro-peilikuvaaja. Kuvausotteet, tarkennus, kaikki kohdallaan. Ilmeinä vino tekohymy, irvistys, irvistys ja katse lattiaan. No, kaippa tästä mun naaman erottaa. Ja ne hiukset. Aikamoinen muutos lyhyessä ajassa (4 värjäystä 12h sisään). Tukka on hamppua, mutta minkäs teet tälle kaikki heti nyt-luonteelle. Olen tyytyväinen siihen, kuinka kylmän sävyiseksi olen tämän onnistunut saamaan, tosin kampaamovärit ovat suuri apu siinä. En ole vielä tottunut peilikuvaani ja joka kerta, kun näen tummahiuksisen, totean ääneen, että nyt värjään takas tummaks. No katsotaan kauan tätä blondia ajanjaksoa kestää. Haluaisin tyven vähän tummemmaksi, mieluiten hieman pidemmältä matkalta.Ongelmana on vaan se, että mun oma hius on sen verran vaaleaa, että sitäkin joutuisi taas värjäämään piiloon. Noh en tiedä. Se on kuitenkin positiivista, että tästä on helppo lähteä tekemään tukalle mitä vain seuraavaksi.





Nyt hyväää yötä !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti