sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Helluntai

Tänään oli tarkoituksena pestä ikkunat, mutta nautittiin nukkumisesta vähän liian pitkään ja se sitten jäi, koska meidän täytyi alkaa valmistautua leffaa varten. Käytiin katsomassa MIB 3. Mulla oli tarkotuksena ottaa asusta kuvia, mutta en sitten ehtinyt (lue: mulla meni hermo kameran tarkennuksien kanssa, joten kuvaaminen jäi). Tässä kuitenkin pari kuvaa valmistautumisvaiheesta, vaihdoin vielä paidan toiseen uuteen läpikuultavaan neonpinkkiin toppiin. Molemmissa, tässä virkatussa oranssissa ja siinä, on avoin selkä, mihin olen todella ihastunut viime aikoina. Ainut ongelma oli vaan, että tää päälläni ollut toppi ei millään halunnut pysyä päälläni. Vuorotellen tippui jompi kumpi olkaimista. Noh, mitäs pienistä. Molemmat paidat ovat ginasta, samoin kuvassa oleva kaulakoru. Tuntuu, että tällä hetkellä voisin ostaa koko ginan tyhjäksi, kamalaa! Ehkä myös pari muuta vaateliikettä. Tunnustan, että olen ostanut viime aikoina aivan liikaa vaatteita, multa löytyy varmaan topit kaikissa pinkin ja persikan eri sävyissä. Kesäkuu mun on pakko olla shoppailematta. Ei mulla tosin ole rahaakaan. Tulee olemaan tuskaa tällaiselle shoppailijahirmulle, mutta eiköhän mulla kesävaatteita ole jo ihan tarpeeksi. Ja toivottavasti työt vähän hillitsee tätä rutinoitunutta kaupungilla kiertelyä. 

No mutta tässä pari kuvaa tältä päivältä. Enkä sitten näköjään osaa ottaa kuvia kuin peilin kautta. Osaa? Köh. No, aika teiniä joka tapauksessa. Mun todella täytyy skarpata!




Jostain kumman syystä tuli mieleeni, että huomenna haluan paistaa papuja? Taidan tehdä kanawokkia pitkästä aikaa, namnam. Näen myös vanhaa ystävääni pitkästä aikaa ja yritän ehkä epätoivoisesti käydä metsästämässä vielä yhtä ginan pitsipaitaa. Vielä 4 vapaa päivää ennen kuin alkaa työt, näistä täytyy nauttia. Nyt en toivota hyvää yötä, vaan menen valmistamaan fetasalaattia ja tungen patongin uuniin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti